مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-12اقتصادي

کشف 83 میلیاردی انواع کالای قاچاق طی هفته گذشته در سراسر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ هادی رفیعی کیا، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی حین کنترل محموله های ورودی به کشور کارآگاهان و کارشناسان پلیس گمرک با بهره گیری از سامانه های در اختیار به چهار محموله تجاری مشکوک شدند.

- رییس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا، از کشف 83 میلیاردی انواع کالای قاچاق طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ هادی رفیعی کیا، اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی حین کنترل محموله های ورودی به کشور کارآگاهان و کارشناسان پلیس گمرک با بهره گیری از سامانه های در اختیار به چهار محموله تجاری مشکوک شدند.

وی افزود: طی یک هفته گذشته کارآگاهان پس از ورود محموله های مذکور به گمرکات کشور، آن ها را شناسایی و در بازرسی از این محموله ها انواع کالای قاچاق از قبیل؛ لوازم خانگی برقی، دستگاه های کشاورزی و سایر کالا های مورد نیاز روزمره مردم را کشف کردند.

رییس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا های مکشوفه را 83 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: پلیس گمرک با استقرار در مبادی رسمی ورود و خروجی کالا با هدف پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز و ارتقا عملکرد پیشگیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 83 میلیاردی انواع کالای قاچاق طی هفته گذشته در سراسر کشور

کشف 83 میلیاردی انواع کالای قاچاق طی هفته گذشته در سراسر کشور