مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-12سياسي

مسابقات بین المللی قرآن مبعث پیامبر اکرم(ص) برگزار می شود


قره شیخلو با اشاره به بهره مندی از تجربه تلفیق برگزاری مسابقات به صورت غیرحضوری و حضوری در ادوار بعد گفت: شاهد برپایی سی وهفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن در اسفندماه سال جاری خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو روند صعودی مبتلایان روبه رو شدیم و مسابقات را کاملاً غیر حضوری (رقابت های بانوان به صورت ویدئوکنفرانسی و آقایان، ضبط اجرا در استودیوهای صداوسیمای مراکز استان ها) برگزار کردیم، افزود: برپایی به این شکل، تجربه جدیدی بود که معتقدم از این تجربه حتی در سال های بعد از کرونا نیز می توان استفاده کرد به گونه ای که شاهد تلفیقی از مسابقات حضوری و غیر حضوری باشیم.

وی تصریح کرد: در این شیوه اجرا، صرفه جویی در هزینه ها در مسائلی چون اسکان، رفت و آمد، پذیرایی و … انجام شد که این هزینه ها می تواند در سایر بخش ها کمک کننده باشد، اما از معایب این شیوه اجرا، می توان به عدم حضور جمعیت در سالن اشاره کرد، موضوعی که برای متسابقان بعضاً موجب قوت بود.

این قاری بین المللی درباره برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن ایران که مقرر بود، فروردین ماه 99 برگزار شود، افزود: مقرر شد تا این رویداد مهم جهانی نیز به همین شکل کشوری، در اسفندماه سال جاری و همزمان با ایام مبعث پیامبر اکرم (ص) برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بین المللی قرآن مبعث پیامبر اکرم(ص) برگزار می شود

مسابقات بین المللی قرآن مبعث پیامبر اکرم(ص) برگزار می شود