مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 16:202020-12-12اقتصادي

سرمایه گذاری 35 میلیارد ریالی مخابرات کردستان در حوزه دیتا


مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری 35 میلیارد ریالی برای توسعه حوزه دیتا در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت ضمن اشاره به شرایط و بحران اجتماعی به وجود آمده در سال جاری و افزایش ضرورت استفاده مردم از بسترهای اینترنتی و مجازی اظهار کرد: تأمین نیاز پهنای باند دانشگاه ها و مراکز آموزشی، ایجاد امکانات و زیر ساخت های لازم برای پوشش نیازهای اینترنتی مشتریان، برقراری زیر ساخت جهت برگزاری جلساتِ ادارات و سازمان ها به صورت ویدئو کنفرانس و … از آیتم هایی است که به کیفیت شبکه دیتا وابسته هستند.

وی افزود: اجرای پروژه IPNI و توسعه CORE شبکه دیتای استان، توسعه UPLINK اکثر شهرستان ها به 5/2 تا ده برابر توسعه ظرفیت پورت ADSL و پهنای باند UPLINK در 50 نقطه روستایی از جمله اقدامات انجام شده است.

حکمت خاطرنشان کرد: نصب و راه اندازی ده دستگاه سوییچ جهت تأمین پهنای باند بدون محدودیت و نصب نصب و راه اندازی ماژول ها و تجهیزات لازم برای افزایش 50 درصدی ظرفیت BRAS استان با هدف ارائه سرویس اینترنت به 96 هزار مشترک ONLINE از دیگر اقداماتی است که در منطقه کردستان انجام شده است.

وی افزود: افزایش ظرفیت UPLINK مرکز روستایی بیساران از توابع شهرستان سروآباد به میزان 50 برابر و تأمین لینک 1G ، افزایش ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 35 میلیارد ریالی مخابرات کردستان در حوزه دیتا

سرمایه گذاری 35 میلیارد ریالی مخابرات کردستان در حوزه دیتا