مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 19:402020-12-12سياسي

رفع محرومیت مدارس مناطق عشایری و صعب العبور در اولویت است


رفع محرومیت مدارس مناطق عشایری و صعب العبور استان در اولویت نوسازی مدارس است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: رفع محرومیت مدارس مناطق عشایری و صعب العبور استان در اولویت نوسازی مدارس است.

امیر غفوری نژاد در جلسه ای با حضور حسنوند رییس آموزش وپرورش عشایری لرستان، سعید غفوری نژاد نماینده بنیاد علوی در شهرستان کوهدشت و پلدختر، محمدخانی مسئول تجهیزات نوسازی مدارس، رضاییان معاون نظارت و اجرایی و ملک آسا معاون پشتیبانی اداره آب عشایری لرستان که امروز 22 آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 409 مدرسه عشایری در استان وجود دارد که هدفمان بر اساس سند تحول بنیادین اجرای عدالت آموزشی در تمام نقاط استان است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان روستایی و عشایر استعدادهای زیادی دارند اما مشکلاتی هم بر سر راه تحصیل آن هاست که به نظر می رسد افزایش اعتمادبه نفس و خودباوری در آن ها مهم ترین کلید حل پایان مشکلات است و ما هم سعی خواهیم کرد با ساخت مدارس عشایری و تحویل کانکس در مناطق صعب العبور بتوانیم آرامش را به دانش آموزان احیاء کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان خاطرنشان کرد: مشکلات دانش آموزان و معلمان روستایی و عشایر شاید با استفاده از قلم و کاغذ راحت باشد اما تا زمانی که در میانشان نباشید و مشکلات را از نزدیک نبینید درک مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت مدارس مناطق عشایری و صعب العبور در اولویت است

رفع محرومیت مدارس مناطق عشایری و صعب العبور در اولویت است