مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-13سياسي

رییس دانشگاه بهشتی: چرا باید کف خیابان ها پایان نامه فروشی شکل بگیرد؟


رییس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه باید همزمان با توسعه رشته ها و دوره های تحصیلات تکمیلی یعنی از همان چهار دهه قبل اخلاق در پژوهش را نیز جدی می گرفتیم، - رییس دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه باید همزمان با توسعه رشته ها و دوره های تحصیلات تکمیلی یعنی از همان چهار دهه قبل اخلاق در پژوهش را نیز جدی می گرفتیم، گفت: این خلاء باعث شده است امروز در کف خیابان ها مقاله و پایان نامه فروشی شکل بگیرد.

دکتر سعدالله نصیری قیداری در گفت وگو با ایسنا، گزارشی از وضعیت پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی ارائه و اظهار کرد: از اسفند ماه سال گذشته شرایط خاصی در دانشگاه ها از جمله دانشگاه شهید بهشتی حاکم شد، در نتیجه فعالیت های دانشگاه ها نیز تحت تاثیر این شرایط قرار گرفت اما به طور کلی ما در دانشگاه شهید بهشتی پژوهش های دانشگاهی را به سمت حل معضلات جامعه سوق دادیم.

مثلا مسائل کرونا را در حوزه های پژوهشی دانشگاه قرار دادیم و حتی یکی از مجلات مرتبط دانشگاه را به این موضوع اختصاص دادیم.

به طور یکه تفاهم نامه ای با یکی از بنیادهای خیریه منعقد کردیم و تا سقف حدود دو میلیارد تومان نیز قراردادهای اجرایی منعقد و این قراردادها انجام شده است ضمن این که ما با پژوهشگاه ملی ژنتیک نیز قراردادهایی را منعقد کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه بهشتی: چرا باید کف خیابان ها پایان نامه فروشی شکل بگیرد؟

رییس دانشگاه بهشتی: چرا باید کف خیابان ها پایان نامه فروشی شکل بگیرد؟