مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-13اجتماعي

تداوم مه آلودگی در اغلب نقاط آذربایجان غربی


رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: پدیده مه آلودگی تا فردا در اغلب نقاط استان ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: پدیده مه آلودگی تا فردا در اغلب نقاط استان ادامه خواهد داشت.

مهدی صابری در گفت و گو با ایسنا افزود: مه صبح گاهی از امروز تا فردا دوشنبه در اغلب نقاط استان وجود خواهد داشت که مه الودگی در اوایل صبح غلیظتر و با نزدیک شدن به اواسط روز کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مه آلودگی ناشی از پایداری جو و رطوبت موجود است، تصریح کرد: پدیده مه الودگی به دلیل ثابت ماندن ذرات معلق و گازهای خروجی از صنایع و خودروها خطرناک بوده و متاسفانه این پدیده در شهرهای پر جمعیت غلیظ تر است.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه بررسی نقشه های هواشناسی ورود سامانه بارشی از اواسط هفته را به استان نشان می دهد، گفت: این سامانه در اغلب نقاط استان در قالب بارش برف، باران و وزش باد خواهد بود که در مناطق جنوبی از شدت بیشتری برخوردار بوده و تا پایان هفته در استان فعال خواهد بود.

وی دمای هوای در مرکز استان طی ساعت گذشته را بین درجه 6 بالای صفر و 4 درجه زیر صفر اعلام کرد و افزود: تکاب با 6 درجه زیر صفر سردترین و خوی با 10 درجه بالای صفر گرمترین شهر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم مه آلودگی در اغلب نقاط آذربایجان غربی

تداوم مه آلودگی در اغلب نقاط آذربایجان غربی