مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-13اجتماعي

جزییات جدید از کشته شدن ببر ماده/ باغ وحش ارم قصور خود را قبول دارد


معاون محیط زیست استان تهران از ورود دستگاه قضا به ماجرای کشته شدن ببر ماده در باغ وحش ارم خبر داد و گفت: مجموعه باغ وحش ارم قبول دارد که قصور و کوتاهی کرده است.

- محمد کرمی رییس نظارت بر امور حیات وحش سازمان محیط زیست استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره جزییات جدید از کشته شدن ببر ماده در باغ وحش ارم اظهار کرد: قصور و کوتاهی انجام گرفته و دستگاه قضا به این پرونده ورود کرده است.

وی در ادامه گفت: با حضور معاون دادستان، رییس دادسرای ناحیه 26،  مسؤولان ارم و محیط زیست یک جلسه در باغ وحش برگزار و توضیحات مجموعه ارائه شد و قبول کردند در این ماجرا کوتاهی داشتند که عمدی یا سهوی بودن آن در حال بررسی است.

معاون سازمان محیط زیست تهران شروع درمان بعد از 2 روز را یکی دیگر از اشکالات مطرح شده دانست و ادامه داد: باغ وحش اعلام کرده حیوان روز اول از خودش آثار و علائمی نشان نداده که این اتفاق و دیگر موضوعات به دامپزشکی مرتبط بوده و ما منتظر اظهار نظر کتبی آن ها هستیم.

کرمی نگهداری ببرنر در سیکل جنسی کنار جایگاه ببر ماده را قصور و کوتاهی عنوان کرد و یادآور شد: این حیوان سنگین با وزن حدود 350 تا 400 کیلوگرم ممکن است هر رفتاری در آن حالت از خودش نشان دهد که سناریوی مطرح شده در این باره رد یا تأیید نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از کشته شدن ببر ماده/ باغ وحش ارم قصور خود را قبول دارد

جزییات جدید از کشته شدن ببر ماده/ باغ وحش ارم قصور خود را قبول دارد