مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-13بين الملل

صدای پرستاران بوشهری شنیده شد/ پرداخت مطالبات شاید تا 30 آذرماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، با گذشت یکسال از پدیدار شدن ویروس کرونا در کشور، اعتراض پرستاران پیرامون پرداخت نشدن مطالباتشان بیشتر شده، آن هم یکی از گروه های مهم درمان که در روزهای بحرانی خسته تر از همیشه هستند.

صبح روز گذشته هم جمعی از کادر درمان استان بوشهر در واکنش به عدم پرداخت کارانه و اضافه کاری خود در محیط بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تجمع اعتراضی داشتند و خواستار پرداخت مطالبات چندماهه خود شدند.

5 ماه بدون دریافت کارانه و اضافه کاری ابراهیم ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر در این خصوص اظهار داشت: سازمان برنامه وبودجه کشور در ایام آغاز ویروس کرونا، اعتباری را برای وزارت بهداشت در نظر گرفته بود که براین اساس مطالبات کادر درمان اعم از اضافه کار و کارانه تا مهرماه 99 پرداخت شود.

رییس شورای عالی نظام پرستاری استان بوشهر افزود: اما کارانه کاردرمانی استان بوشهر فقط تا خردادماه پرداخت شده که این میزان کارانه به شدت کاهشی بوده است، به طوری که قبل از کرونا، به صورت میانگین میزان کارانه هر پرستار 500 هزار تومان بوده اما در ایام کرونا این هزینه در اغلب موارد به 60 هزار تومان رسیده است.

وی گفت: قرار بود در ایام کرونا و به سبب تلاش های چندین برابری کادر درمان، این مبلغ کارانه بالاتر از میزان عادی باشد، اما ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای پرستاران بوشهری شنیده شد/ پرداخت مطالبات شاید تا 30 آذرماه

صدای پرستاران بوشهری شنیده شد/ پرداخت مطالبات شاید تا 30 آذرماه