مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-13اقتصادي

استقرار 326 راهدار در سطح محورهای مواصلاتی لرستان


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از استقرار 326 راهدار در سطح محورهای مواصلاتی این استان در قالب طرح زمستانی پلیس و دستگاه های متولی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی ملکی صادقی امروز یکشنبه در حاشیه رزمایش آغاز طرح زمستانی پلیس و دستگاه های خدمت رسان در محورهای مواصلاتی لرستان با اشاره به آمادگی این اداره کل در طرح زمستانی، اظهار داشت: با توجه به شرایط کوهستانی جاده های لرستان، تمام راهدارخانه های استان برای طرح زمستانی به سیستم های گرمایشی و سایر ملزومات تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای برای رصد لحظه ای وضعیت راهها به روز شده است، گفت: درمجموع 326 راهدار در قالب 40 تیم با 167 دستگاه ماشین آلات در 35 راهدارخانه، محورهای مواصلاتی و 22 گردنه برفگیر استان در عملیات راهداری زمستانی حضور دارند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، عنوان کرد: تمام تلاش راهداری در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان، پیشگیری از بحران و کاهش سوانح رانندگی است که امیدواریم با تعامل بیشتر محقق شود.

محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در این رزمایش، گفت: خدمت در راه سلامت و امنیت مردم فرصتی ارزشمند است و دستگاه های خدمت رسان همیشه در شرایط سخت مانند سیل سال 98 در کنار هم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 326 راهدار در سطح محورهای مواصلاتی لرستان

استقرار 326 راهدار در سطح محورهای مواصلاتی لرستان