مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-13سياسي

تحلیل گفتمان فیسبوک ظریف در یک نشریه


صدوبیست وهفتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با موضوع آموزش آنلاین، آینده رسانه های اجتماعی و تحلیل گفتمان فیسبوک محمد جواد ظریف منتشر شد.

- صدوبیست وهفتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با موضوع آموزش آنلاین، آینده رسانه های اجتماعی و تحلیل گفتمان فیسبوک محمد جواد ظریف منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات، این شماره درباره آموزش آنلاین، مزایا و معایب و نسبت آن با عدالت آموزشی است که طرح جلد را نیز به همین موضوع اختصاص داده است.

با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش آنلاین به عنوان یکی از مهمترین راه حل ها در دستور کار قرار گرفته که بی عیب و ایراد هم نیست.

از نبود تبلت و اینترنت گرفته تا محتوا و کیفیت آموزش ها.

در همین رابطه مسعود سپهر در یادداشتی به این موضوع پرداخته است.

امیرعباس تقی پور، مدیر مسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات نیز در سرمقاله شماره 127 از تاثیر شکاف های طبقاتی و نابرابری ها بر آموزش آنلاین نوشته و علی ورامینی، سردبیر مدیریت ارتباطات، از آموزش آنلاین به مثابه فرصتی برای دست یابی به عدالت آموزشی در مناطق محروم یاد کرده است.

علیرضا دهقان، استاد ارتباطات دانشگاه تهران و رضا شیرآلی، عضو گروه جامعه شناسی پزشکی انجمن جامعه شناسی ایران هم در مصاحبه هایی درباره تشدید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل گفتمان فیسبوک ظریف در یک نشریه

تحلیل گفتمان فیسبوک ظریف در یک نشریه