مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-13پزشكي

رونمایی از واکسن ایرانی کرونا در بهار 1400/ داعیه ورود به عرصه انتخابات را ندارم


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: علی رغم فرمایشات برخی ها که ما این کاره نیستیم واکسن را تولید خواهیم کرد و در بهار 1400 واکسن کرونای ایرانی را روی میز ملت می گذاریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سعید نمکی ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خراسان جنوبی، اظهار داشت: ما برای سلامتی مردم کشورهایی که رژیم های آنان (آمریکا و غیره) کمر به نابودی و انهدام ما بستند دعا می کنیم.

وی افزود: تفاوت کشورهای پیشرفته با ما در این است که این کشورها بیشترین زیرساخت های آماده را برای خدمت رسانی دارند و اکنون که طرح تحول نظام سلامت به کمک آمده متوسط تخت در کشور 1.

6 دهم به ازای هر هزار نفر جمعیت است در صورتی که در آلمان و فرانسه حداقل بالای شش است.

با دست های بسته در اقیانوس بلا شنا می کنیم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: از همه مهم تر ما داریم با دست های بسته در اقیانوس بلا شنا می کنیم و آن ها سیستم های اقتصادی سرپا دارند، به طوری که اگر بخواهم دارویی را وارد کشور کنیم به دلیل خباثت آمریکایی ها با خون دل این کار را به انجام می رسانیم.

نمکی بیان داشت: کشور ایران در آذرماه طبق پیش بینی ها باید یک هزار و 200 مورد مرگ می داشت که با لطف خدا و دعای خانواده شهدا و دلسوختگان عاشق امام حسین(ع) کمر این منحنی در پیک سوم شکست و یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از واکسن ایرانی کرونا در بهار 1400/ داعیه ورود به عرصه انتخابات را ندارم

رونمایی از واکسن ایرانی کرونا در بهار 1400/ داعیه ورود به عرصه انتخابات را ندارم