مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-13سياسي

آذربایجانی ها ایرانی های اصیلی هستند که در حفظ خاک کشور سهم دارند


نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه آذربایجانی ها ایرانی های اصیلی هستند که در حفظ خاک کشور سهم دارند، گفت: بنابراین ندای آذربایجان همواره ندای قدرت و اقتدار برای کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و طی تذکری شفاهی،گفت: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر مبنای عزت، حکمت و مصلحت است و ما باید در اظهارنظرهای خود دقت کنیم تا منافع ملی به خطر نیفتد.

وی متذکر شد: بنده به عنوان یک نماینده آذربایجانی، جزو اولین کسانی بودم که نسبت به اظهارنظر رییس جمهور ترکیه موضع گیری کردم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آذربایجان برای ایران، سوسنگرد را نگه داشت و لشگر عاشورایی آن از خط شکنان دفاع از حریم، ناموس و خاک وطن بود.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما از آذربایجانی حرف می زنیم که در دوران فرقه گرایی و گروهک گرایی ابتدای انقلاب، جزو خاموش کنندگان این فتنه در کشور بودند و آذربایجان همیشه قوام بخش ملت بود.

متفکر آزاد افزود: اگر در قبال موضوع قره باغ و جمهوری آذربایجان موضع گرفتیم، به این علت بود که خاک هر جا اشغال شود، محکوم است و نباید عده ای از این موضوع سوءاستفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجانی ها ایرانی های اصیلی هستند که در حفظ خاک کشور سهم دارند

آذربایجانی ها ایرانی های اصیلی هستند که در حفظ خاک کشور سهم دارند