مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-13سياسي

پیامکی کتاب به امانت بگیرید


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: اعضای کتابخانه های عمومی استان همدان با ارسال پیامک می توانند از کتابخانه ای که در آن عضو هستند، - ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: اعضای کتابخانه های عمومی استان همدان با ارسال پیامک می توانند از کتابخانه ای که در آن عضو هستند، کتاب به امانت بگیرند.

عاطفه زارعی با بیان اینکه اجازه داده نشده که بیماری کرونا فعالیت کتابخانه های عمومی را تعطیل کند، اظهار کرد: تاکنون کتابداران کتابخانه های عمومی در فضای مجازی فعالیت های فرهنگی از جمله معرفی کتاب، نشست های کتابخوان، نقد کتاب، قصه گویی و کاردستی ویژه کودکان، کارگاه های آموزشی شعر و داستان و .

را به طور مستمر برگزار کردند.

وی افزود: در این مدت برخی از کتابخانه ها همچون گذشته نسبت به ارائه خدمت تحویل منابع اطلاعاتی اقدام کردند اما به علت سازماندهی و امکان بهره گیری تمامی اعضای کتابخانه های عمومی از این خدمات طرحی هدفمند توسط کارشناسان اداره کل تهیه شد تا امکان امانت کتاب در ایام تعطیلی کتابخانه های عمومی برای همه مردم فراهم شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: به همین منظور اعضای کتابخانه های عمومی می توانند با پیامی حاوی نام کتابخانه ای که در آن عضو هستند، به همراه کد ملی و عنوان کتاب درخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامکی کتاب به امانت بگیرید

پیامکی کتاب به امانت بگیرید