مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-13اقتصادي

آغاز فعالیت اسنپ در کیش


اسنپ فعالیت خود را به عنوان اولین تاکسی اینترنتی در کیش آغاز کرد و از امروز آماده خدمت رسانی به کیشوندان و گردشگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، اسنپ در جزیره کیش هم مانند سایر شهرهای ایران به دنبال فراهم آوردن سرویسی با قیمت گذاری شفاف، در دسترس و ایمن است تا بتواند در هر ساعت از شبانه روز و در هر منطقه، سفر باکیفیتی را برای کاربران خود رقم بزند.

ا ولین سفر را مهمان اسنپ باشید! به رسم همیشه همزمان با آغاز به کار اسنپ در کیش، مسافران اولین سفر اسنپی شان را مهمان این سامانه خواهند بود.

برای استفاده از امکان سفر رایگان در شهر کیش می توانید عبارت hi-kish را در بخش کد تخفیف اپلیکیشن اسنپ خود وارد کنید و اولین سفرتان را رایگان انجام دهید.

این کد تا تاریخ 14 دی اعتبار دارد.

با اضافه شدن کیش به شهرهای محل فعالیت اسنپ، حالا این تاکسی اینترنتی در بیش از 170 شهر بزرگ و کوچک از 31 استان ایران به بیش از 30 میلیون کاربر در سراسر کشور خدمت رسانی می کند.

همچنین اسنپ در ششمین سال فعالیت خود علاوه بر درخواست خودرو، خدمات متنوع دیگری مانند سفارش آنلاین غذا، خرید آنلاین از سوپرمارکت، مشاوره آنلاین پزشکی، رزرو آنلاین هتل، خرید آنلاین بلیت هواپیما و غیره را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت اسنپ در کیش

آغاز فعالیت اسنپ در کیش