مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-13سياسي

رونمایی از پوستر و فراخوان کنگره بین المللی آیت الله العظمی شاهرودی


مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: پوستر و فراخوان کنگره بین المللی گرامی داشت مقام شامخ علمی و شخصیتی حضرت آیت الله العظمی شاهرودی از مراجع عالی قدر جهان اسلام رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشید فلاح لاله زاری صبح یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی استانداری از رونمایی پوستر و فراخوان کنگره بین المللی گرامی داشت آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی خبر داد و بیان کرد: فراخوان تولید مقالات، کتاب، رمان، فیلم کوتاه، فیلم بلند و … درباره زندگی این عالم ربانی ارائه و دبیرخانه ای برای دریافت آثار ارسالی در این اداره کل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری کنگره بین المللی اندیشیده شده است، افزود: سفارش ساخت فیلم های بلند و کوتاه و نوشتن کتاب و رمان نیز از زندگی این عالم ربانی در کنار تشکیل دبیرخانه و کمیته ها در زمره اقداماتی است که اداره کل ارشاد اسلامی استان سمنان از روزها و ماه های قبل آن را اجرا کرده و امیدواریم سیر و روند اجرای این اقدامات نهایتاً به هرچه باشکوه تر برگزار شدن این کنگره بین المللی بیانجامد.

دغدغه مسئولان درباره کنگره مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سعی شده تا کنگره بین المللی و در خور شخصیت آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی برگزار شود، گفت: دغدغه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر و فراخوان کنگره بین المللی آیت الله العظمی شاهرودی

رونمایی از پوستر و فراخوان کنگره بین المللی آیت الله العظمی شاهرودی