مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-13اجتماعي

اجرای محدودیت های کرونایی در قرچک کماکان با جدیت ادامه دارد


با توجه به فصل سرما و احتمال شیوع بیشتر ویروس کرونا، هرگونه عادی انگاری و سهل انگاری وضعیت را وخیم تر کرده، بنابراین به منظور مهار این بیماری، - ایسنا/تهران فرماندار قرچک گفت: با توجه به فصل سرما و احتمال شیوع بیشتر ویروس کرونا، هرگونه عادی انگاری و سهل انگاری وضعیت را وخیم تر کرده، بنابراین به منظور مهار این بیماری، اجرای محدودیت ها کماکان با همکاری همگانی با جدیت ادامه می یابد.

بهمن خطیبی بعد از ظهر یکشنبه 23 آبان در جمع خبرنگاران گفت: ورود خودروهای غیربومی استان های کشور بجز تهران و البرز به قرچک ممنوع بوده و خودروهای شخصی نیز اجازه تردد در شهر از ساعت 21 الی 4 صبح را ندارند.

وی ادامه داد: فعالیت گروه های شغلی 1 و 2 با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز بوده و فعالیت گروه های 3 و 4 همچنان ممنوع است.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: ادارات ضروری شهرستان نیز تا اطلاع ثانوی با تمام ظرفیت نیروی انسانی ارائه خدمت کرده و فعالیت دیگر ادارات نیز با دوسوم حضور کارکنان خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: با توجه به فرسایش و فشار بسیار بالا بر کادر بهداشت و درمان و تأثیرات منفی ویروس کرونا بر ابعاد مختلف جامعه، همه گیری این بیماری در موج های بعدی شرایط را به مراتب سخت تر خواهد کرد، پس رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محدودیت های کرونایی در قرچک کماکان با جدیت ادامه دارد

اجرای محدودیت های کرونایی در قرچک کماکان با جدیت ادامه دارد