مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 17:452020-12-13سياسي

رکاب زن البرزی با پیام تشکر از کادر درمان و شهدای مدافع سلامت به مشهد رسید


مردی که سفر خود را 12 روز پیش با بدرقه خانواده یکی از شهدای سلامت با هدف خدمت و تشکر از کادر درمان با دوچرخه از کرج آغاز کرد، امروز به مشهد رسید.

- مهدی طائری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از شهر کرج منزل شهید مدافع سلامت مصطفی پیران سفر خود را آغاز کرده و با بدرقه پدر و مادر شهید با دوچرخه راهی شدم.

وی در اشاره به هدف سفر خود به پاس زحمات کادر درمان، مطرح کرد: می خواهم این عزیزان بدانند که به خاطر زحماتی که کشیدند دلم می خواست خدمتی به آنها کرده باشم و تصمیم گرفتم این سفر را انجام دهم.

این رکاب زن البرزی بیان کرد: این سفر را به نیابت از شهدای عزیزی که جان خود را کف دست شان گذاشتند و قشری از جامعه پزشکی که شهید شدند، به ویژه شهید سردار سلیمانی عزیز، شروع کردم و اکنون پس از 12 روز به مشهد و حرم مطهر رضوی رسیدم و نایب الزیاره آنها هستم.

طائری در شرح ادامه سفر خود با دوچرخه عنوان کرد: پس از مشهد به مزار شهید محسن فخری زاده و سپس برای سالگرد شهید سردار سلیمانی به مزار ایشان در کرمان خواهم رفت.

وی گفت: کادر درمان جان خود را کف دست خود گذاشته اند و ایثار می کنند و من هم با پرچم حضرت ابالفضل(ع) که نماد ایثار در کربلا است سفر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکاب زن البرزی با پیام تشکر از کادر درمان و شهدای مدافع سلامت به مشهد رسید

رکاب زن البرزی با پیام تشکر از کادر درمان و شهدای مدافع سلامت به مشهد رسید