مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 18:452020-12-13فناوري

ظرفیت پهنای باند اینترنت در شهرستان قروه 5 برابر افزایش یافت


مدیر مخابرات منطقه کردستان از افزایش 5 برابری ظرفیت پهنای باند در شهرستان قروه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: افزایش سرعت و کیفیت بالاترِ شبکه های دیتا و اینترنت یکی از اولویت های کاری مخابرات در برنامه توسعه سال جاری است.

وی افزود: به منظور تأمین نیازهای روزافزون مشتریان به سرعت و پهنای باند مناسب، پوشش نیازهای ارتباطی شهرک های جدید الاحداث و پاسخگویی به درخواست های مخابراتی مشتریانِ ساکن در روستاها عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات لازم و برگردان مرکز قروه انجام شده است.

وی ضمن تشریح اقدامات و عملیات های صورت گرفته در شهرستان قروه با هدف توسعه زیرساخت های شبکه دیتا خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه ظرفیت پهنای باند شهرستان قروه به میزان پنج برابر یعنی از 2 گیگابایت به 10 گیگابایت ارتقا یافته است.

وی به افزایش ظرفیت لینک های ارتباطی داخلی شبکه از 2G به 4G اشاره کرد و اظهار داشت: با انجام این عملیات، امکان دسترسی 2 برابری برای افزایش سرعت و کیفیت سرویس های اینترنت و دیتا فراهم شده است.

حکمت با اعلام این مطلب که یکی از مهم ترین اهداف مخابرات منطقه کردستان، ارایه ی خدمات و سرویس های مطلوب به کاربران است افزود: تمام تلاش این مجموعه در بخش های دیتا، ارتباطات س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پهنای باند اینترنت در شهرستان قروه 5 برابر افزایش یافت

ظرفیت پهنای باند اینترنت در شهرستان قروه 5 برابر افزایش یافت