مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 19:052020-12-13فناوري

ظرفیت پهنای باند در شهرستان قروه پنج برابر افزایش یافت


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه های مخابراتی در راستای تقویت زیر ساخت های شبکه دیتا ، از افزایش پنج برابری ظرفیت پهنای باند در شهرستان قروه خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه های مخابراتی در راستای تقویت زیر ساخت های شبکه دیتا ، از افزایش پنج برابری ظرفیت پهنای باند در شهرستان قروه خبر داد.

آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه افزایش سرعت و کیفیت بالاترِ شبکه های دیتا و اینترنت یکی از اولویت های کاری مخابرات در برنامه توسعه سال جاری است؛ اظهار کرد: به منظور تامین نیازهای روزافزون مشتریان به سرعت و پهنای باند مناسب ، پوشش نیازهای ارتباطی شهرک های جدید الاحداث و پاسخگویی به درخواست های مخابراتی مشتریانِ ساکن در روستاها عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات لازم و برگردان مرکز قروه انجام شده است.

وی ضمن تشریح اقدامات و عملیات های صورت گرفته در شهرستان قروه با هدف توسعه زیرساخت های شبکه دیتا خاطر نشان ساخت: با اجرای این پروژه ظرفیت پهنای باند شهرستان قروه به میزان پنج برابر یعنی از 2G به 10G ارتقا یافته است.

وی به افزایش ظرفیت لینکهای ارتباطی داخلی شبکه از2G به 4G اشاره کرد و اظهارداشت: با انجام این عملیات ،امکان دسترسی دوبرابری ، برای افزایش سرعت و کیفیت سرویس ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پهنای باند در شهرستان قروه پنج برابر افزایش یافت

ظرفیت پهنای باند در شهرستان قروه پنج برابر افزایش یافت