مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-14اجتماعي

هوای کرمانشاه درگیر وارونگی / از خانه خارج نشوید


معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه هوای کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته در وضعیت هشدار قرار دارد، از افراد حساس خواست تا حد امکان در خانه بمانند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه هوای کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته در وضعیت هشدار قرار دارد، از افراد حساس خواست تا حد امکان در خانه بمانند.

آذر ولی زاده در گفت و گو با ایسنا، از وقوع پدیده وارونگی دما برای شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: به دلیل سرد شدن هوا و همچنین وجود ارتفاعات طاقبستان و بیستون در اطراف شهر کرمانشاه، ذرات آلاینده هوا از سطح شهر پراکنده نمی شود و از همین رو با پدیده وارونگی و افزایش غلظت آلاینده ها مواجه شدیم.

وی ادامه داد: این افزایش غلظت بگونه ای است که کیفیت هوای شهر کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته( از هشت صبح دیروز تا هشت صبح امروز) با غلظت ذرات معلق 122 میکروگرم بر مترمکعب هوا در شرایط هشدار و ناسالم خصوصا برای گروه های حساس قرار گرفته است.

به گفته معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه شرایط هشدار طی هشت ساعته امروز (از ساعت 12 شب تا هشت صبح 24 آذر) نیز ادامه داشته و غلظت ذرات معلق موجود در هوا 114 میکروگرم بر مترمکعب هوا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کرمانشاه درگیر وارونگی / از خانه خارج نشوید

هوای کرمانشاه درگیر وارونگی / از خانه خارج نشوید