مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-14حوادث

پلیس در گردنه ها و مناطق صعب العبور استان اردبیل مستقر می شود


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: گشت زمستانی پلیس در جاده ها با هدف ارتقای امنیت و سلامت مردم با کمک 577 نفر نیرو اجرایی و عملیاتی می شود.

- ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: گشت زمستانی پلیس در جاده ها با هدف ارتقای امنیت و سلامت مردم با کمک 577 نفر نیرو اجرایی و عملیاتی می شود.

سردار حسینی در جریان آغاز طرح زمستانی پلیس راه اظهار کرد: پلیس راه استان با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، هلال احمر، اورژانس و امداد خودرو طرح زمستانی را اجرایی می کند تا با حضور در گردنه های صعب العبور به کمک هموطنان بشتابد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح و گشت های مستمر پلیس در کنار سایر نیروها، افزایش امنیت مردم در ترددهای روزانه و همچنین تأمین سلامت آنها در گذر از جاده های استان اردبیل است.

اکثر این نیروها در گردنه ها و مناطق صعب العبور استان مستقر شده و سعی می کنند در زمستان با یاری رساندن به هموطنان کمک کار آنها در یک تردد ایمن باشند.

حسینی افزود: انتظار می رود هموطنان نیز در سفر و گذر از گردنه های صعب العبور استان زنجیر چرخ به همراه داشته و مایحتاج ضروری را نیز در خودرو همراه خود داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان قبل از انجام سفر باید از کارکرد درست بخاری خودرو و برف پاکن و همچنین باز و بسته کردن زنجیر چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در گردنه ها و مناطق صعب العبور استان اردبیل مستقر می شود

پلیس در گردنه ها و مناطق صعب العبور استان اردبیل مستقر می شود