مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-14ورزشي

برگزاری چالش به روز شو ویژه مربیان و ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام


رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از برگزاری ثبت نام وینار های دانش افزایی هیأت استان در قالب چالش به روز شو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی سروش پورآزاد اظهار کرد: در راستای به روزرسانی اطلاعات مربیان و ورزشکاران استان در روزهای قرنطینه و کرونا یی ثبت نام وبینار های رایگان دانش افزایی در قالب چالش به روز شو پایان یافت.

رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: این وبینارها طی 4 روز با عنوان های مختلف تغذیه، فیتنس و تمرینات ورزشی با تدریس اساتید برجسته فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این وبینارها در کنار فعالیت های تقویم آموزش هیئت و سمینارهایی دارای امتیاز خواهد بود و فرصتی است تا مربیان و ورزشکاران استان به مرور مطالب ارائه شده در کارگاه ها، دوره ها و وبینارهای برگزار شده در سال جاری بپردازند.

 پور آزاد خاطرنشان کرد: در ابتدا مهلت ثبت نام در این وبینارها تا پایان روز دوشنبه در نظر گرفته شده بود اما استقبال خوب مربیان و ورزشکاران باعث شد تا روز اول ظرفیت شرکت در وبینار تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چالش به روز شو ویژه مربیان و ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام

برگزاری چالش به روز شو ویژه مربیان و ورزشکاران بدنسازی و پرورش اندام