مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-14سياسي

پایان مونتاژ و نصب فندرهای اسکله 5 و 6 بندر شهید باهنر


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر از پایان عملیات مونتاژ و نصب 13 عدد فندر (ضربه گیر) در اسکله 5 و6 بندر شهید باهنر خبر داد و گفت: بهره گیری از توان و دانش متخصصان داخلی را می توان مهمترین ویژگی اجرای این پروژه قلمداد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی تختی با اشاره اجرای پروژه تعویض، مونتاژ و نصب 13 عددی  فندر در اسکله های 5 و6 بندر شهید باهنر اظهارداشت: اقداماتی شامل براکت ها، پکیج ساپورت، سلول و فرانتال (سازه ای که ضربه گیر روی آن نصب می شود) فرایندی بود که پس از اتمام عملیات مونتاژ با موفقیت در اسکله 5 و6 جانمایی و به انجام رسید.

وی با تاکید بر سیاست های جدید سازمان مبنی بر ارتقاء ظرفیت این بندر و اینکه امکان  فعالیت و پهلوگیری کشتی های Ro Ro passenger و کشتی های کلاس کروز با سهولت و ایمنی بیشتری بیش از گذشته فراهم شود، اظهارداشت: با انجام این پروژه علاوه بر موارد یاد شده امکان پهلوگیری کشتی های 25000 Gt و انجام عملیات تخلیه و بارگیری انواع وسایل نقلیه  سنگین از کشتی به روی اسکله با ایمنی و سهولت  بیشتری انجام می گیرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر، مهمترین ویژگی این پروژه را بهره گیری  و تکیه بر توان داخلی و هدف از اجرای آن را افزایش ضریب ایمنی بندر در عملیات پهلوگیری و جدا سازی شناورهای فلزی و سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مونتاژ و نصب فندرهای اسکله 5 و 6 بندر شهید باهنر

پایان مونتاژ و نصب فندرهای اسکله 5 و 6 بندر شهید باهنر