مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:202020-12-14پزشكي

آیا همه بیماران کرونایی بستری فوت می کنند؟ +صوت


یک متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه بیمارستان سینای همدان گفت: علت بستری بیماران مبتلا به کرونا نیاز ویژه این بیماران به دارو و حمایت های درمانی است و همه بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه دچار مرگ و میر نمی شوند.

- دکتر میلاد مسائلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه بیمارانی که در بیمارستان و بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، دچار مرگ و میر نمی شوند چراکه اگر قرار بود همه بیماران بستری فوت کنند مطالعات، هزینه و انرژی کادردرمان برای این بیماری عبث بود.

یک متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه بیمارستان سینای همدان تصریح کرد: علت بستری افراد در بیمارستان این است که افراد دارای شرایط خاص، تحت مراقبت ویژه قرار بگیرند و آزمایش خونی و التهابی لازم از آنها گرفته شود.

وی در رابطه با مراقبت های درمانی از بیماران مبتلا به کووید 19 مطرح کرد: یکی از مهمترین مراقبت های درمانی حمایت تنفسی است که این حمایت به صورت استفاده از ماسک و استفاده از دستگاه کمک کننده مانند ونتیلاتور بوده چراکه شایع ترین عارضه کروناویروس عارصه ریوی است.

وی با بیان اینکه متأسفانه افرادی القا می کنند که اگر در بیمارستان بستری شوید، فلان دارو را دریافت کنید یا دارو را دریافت نکنید دچار مشکل می شوید، مربوط به افراد غیرمتخصص است، گفت: داروهایی که در شبکه های مجازی مطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا همه بیماران کرونایی بستری فوت می کنند؟ +صوت

آیا همه بیماران کرونایی بستری فوت می کنند؟ +صوت