مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-14اقتصادي

65 درصد اشتغال روستایی کمیته امداد سمنان محقق شد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه توانمند شدن روستاها در این نهاد پیگیری می شود، گفت: سال گذشته 65 درصد اشتغال کمیته امداد در روستاهای استان محقق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا خدابنده پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته 65 درصد اشتغال کمیته امداد در روستاهای استان سمنان محقق شده است، ابراز داشت: توانمند شدن روستاها اقدامی که در این اداره کل پیگیری می شود زیرا این امر رونق اقتصادی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.

وی ضمن بیان اینکه درآمد هر طرح اشتغال به طور میانگین 15 تا 20 میلیون ریال است، افزود: مهار آموزی و حرفه آموزی ازجمله اقدامات مهمی که در راستای تحقق اشتغال مددجویان انجام شد و ارزیابی های صورت گرفته نیز نشان داد که این افراد در کار خود نیز موفق بودند.

25 رابط اشتغال در سطح استان سمنان فعالیت می کنند معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابان اینکه درمجموع 25 نفر رابط در حوزه اشتغال روستاها در حال فعالیت هستند، ابراز داشت: طی هشت ماهه سال جاری نیز 545 فرصت شغلی در قالب کشاورزی، زنبورداری و دام پروری برای مددجویان ایجادشده است که همگی این موارد در روستاها هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

65 درصد اشتغال روستایی کمیته امداد سمنان محقق شد

65 درصد اشتغال روستایی کمیته امداد سمنان محقق شد