مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-14سياسي

جوانان به کمک نماز جمعه بیایند/ لزوم استفاده از خادمان جوان


امام جمعه بجنورد ضمن توصیه برای استفاده از خادمان افتخاری در بخش های مختلف نماز جمعه، گفت: جوانان، بسیجی ها و پایگاه های مختلف برای کمک در امور نماز جمعه وارد شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد نماز جمعه مرکز خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به اهمیت اقامه نماز جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه عبادتی است که در زمان برپایی آن مساجد دیگر تعطیل می شود؛ از این رو می توان گفت با تجمیع نمازگزاران مساجد مختلف در مصلی و برپایی نماز جمعه، گویی رودهای کوچک به هم پیوسته و به دریا تبدیل می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اقامه نماز جمعه را عبادتی سیاسی برشمرد و ادامه داد: این کار باید گسترش و توسعه پیدا کند و امور فرهنگی ستاد نماز جمعه نیز در تمامی اوقات ادامه داشته باشد.

وی با تأکید بر گسترش و توسعه اقدامات مرتبط با نهاد امامت جمعه، افزود: فعالیت های مذهبی و فرهنگی ستاد نماز جمعه باید در طول هفته تداوم داشته باشد و در این زمینه تنها به روز جمعه بسنده نشود.

حجت الاسلام نوری ارتباط با اقشار جوان و ایجاد چشمه جوشان حضور افراد در میان خادمان نماز جمعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید جایگاه نماز جمعه را برای همه تشریح کرد تا حضور افراد در نماز جمعه پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان به کمک نماز جمعه بیایند/ لزوم استفاده از خادمان جوان

جوانان به کمک نماز جمعه بیایند/ لزوم استفاده از خادمان جوان