مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-14سياسي

مانیفست اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 رونمایی شد


رییس دوره ایی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از تدوین و رونمایی از مانیفست اصلاح طلبان برای انتخابات سال 1400 خبر داد.

- رییس دوره ایی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از تدوین و رونمایی از مانیفست اصلاح طلبان برای انتخابات سال 1400 خبر داد.

فرج کمیجانی در گفت وگو با ایسنا به بیان جزییات جلسه روز یکشنبه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پرداخت و گفت: طبق روال همیشگی جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات روز گذشته بصورت مجازی با حضور اکثریت قاطع تشکیل شد و در این جلسه ابتدا اعضای حاضر به تبادل اطلاعات و اخبار پیرامون مسائل جاری کشور و عرصه بین المللی پرداختند و پس از بحث و بررسی در خصوص موارد ذیل اتخاذ تصمیم کردند: 1- با توجه به شعرخوانی غیر واقع و غیر اصولی اقای اردوغان، اعضای جلسه ضمن محکوم کردن این اقدام مصوب کردند طی چند روز آتی با هماهنگی و اخذ اطلاعات دقیق از وزارت امور خارجه نسبت به صدور بیانیه تحلیلی اقدام نمایند.

2- با توجه به صدور رای بدوی سنگین برای بانوی دلسوز، مسئولیت پذیر و دوست دار نظام سرکار خانم دکتر شهیندخت مولاوردی معاون سابق رییس جمهور، دبیر کل جمعیت دفاع از حقوق بشر زنان و عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مقررگردید طی یک نامه محرمانه و مستقیم با امضای هر 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانیفست اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 رونمایی شد

مانیفست اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 رونمایی شد