مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-14سياسي

رونق اقتصادی با حمایت از راهنمایان گردشگری


رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس با بیان این که راهنمایان گردشگری از ارکان اساسی و اصلی این صنعت هستند، گفت: توجه و حمایت از راهنمایان گردشگری می تواند باعث رونق اقتصاد و تولیدات صنایع دستی بومی کشور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، رییس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف پوشش بیمه راهنمایان گردشگری در لایحه بودجه سال 1400، گفت: در بودجه 99 دولت مکلف به پوشش 2000 نفر از راهنمایان گردشگری بود اما اکنون دولت این عنوان را در بودجه 1400 به جای حمایت از سفرای فرهنگی کشور که به واسطه انتشار ویروس کرونا در بدترین شرایط کاری هستند، حذف کرده است.

محمدرضا دشتی اردکانی اظهارکرد: این رویکرد درستی نیست چراکه رهبر معظم انقلاب بر دولت تکلیف کردند تا از اقشار آسیب دیده کرونا حمایت کند و حتی بیمه بیکاری به این اقشار پرداخت شود اما در دوران شیوع ویروس کرونا نه تنها بیمه بیکاری به راهنمایان گردشگری پرداخت نشده است بلکه اکنون دولت در لایحه بودجه سال 1400 آن ها را از پوشش بیمه نیز محروم کرده است.

وی با بیان این که صنعت گردشگری باید موردتوجه قرار گیرد، گفت: راهنمایان گردشگری از ارکان اساسی و اصلی این صنعت هستند و توجه به توسعه و اهمیت به این بخش می تواند باعث رونق اقتصاد و تولیدات صنایع دستی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصادی با حمایت از راهنمایان گردشگری

رونق اقتصادی با حمایت از راهنمایان گردشگری