مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-14سياسي

نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات 1400 اعلام شد


مصوبه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در خصوص نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات 1400 اعلام شد که طبق آن اصلاح طلبان با حضور کاندیدای واحد اصلاح طلب مورد تایید نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در آخرین جلسه خود جزییات نهاد اجماع ساز و مانیفست انتخاباتی سال 1400 را تصویب کرد.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطابق روال همیشگی عصر روز یکشنبه گذشته جلسه آنلاین خود را برگزار کرد، این شورا در جلسه روز گذشته مصوباتی پیرامون نهاد اجماع ساز این جریان سیاسی در انتخابات سال آینده داشتند.

بر اساس آنچه فرج کمیجانی، رییس دوره ایی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در اختیار ایلنا گذاشته است، اعضای حاضر در جلسه به تبادل اطلاعات و اخبارپیرامون مسائل جاری کشور و عرصه بین المللی پرداختند و پس از بحث و بررسی در خصوص موارد ذیل اتخاذ تصمیم کردند.

1- با توجه به شعرخوانی غیر واقع و غیر اصولی اقای اردوغان اعضای جلسه ضمن محکوم کردن این اقدام مصوب کردند طی چند روز آتی با هماهنگی و اخذ اطلاعات دقیق از وزارت امور خارجه نسبت به صدور بیانیه تحلیلی اقدام نمایند.

2- با توجه به صدور رای بدوی سنگین برای بانوی دلسوز ، مسئولیت پذیر و دوستدار نظام سرکار خانم دکتر شهیندخت مولاوردی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات 1400 اعلام شد

نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات 1400 اعلام شد