مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-14سياسي

دانشگاه نمی تواند نسبت به اشتغال دانش آموختگان بی تفاوت باشند


رییس دانشگاه شیراز با تأکید بر اینکه دانشگاه ها دیگر نمی توانند نسبت به وضعیت اشتغال دانش آموختگان بی تفاوت باشند، گفت: مأموریت دانشگاه های نسل سوم کارآفرینی و نوآوری است و این مهم باید در قاعده ی مشخص با برنامه ریزی هدفمند در دانشگاه نهادینه شود.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه شیراز با تأکید بر اینکه دانشگاه ها دیگر نمی توانند نسبت به وضعیت اشتغال دانش آموختگان بی تفاوت باشند، گفت: مأموریت دانشگاه های نسل سوم کارآفرینی و نوآوری است و این مهم باید در قاعده ی مشخص با برنامه ریزی هدفمند در دانشگاه نهادینه شود.

با آغاز هفته ی پژوهش، دکتر حمید نادگران، رییس دانشگاه شیراز، طی سخنانی ضمن گرامیداشت این ایام، به موضوع مأموریت های اصلی دانشگاه های امروزی و چالش های پیش روی آن ها پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، نادگران با بیان اینکه دانشگاه های امروزی، علاوه بر آموزش و پژوهش دو مأموریت دیگر یعنی کارآفرینی و نوآوری و جامعه محور بودن نیز دارند، به تشریح هرکدام از مأموریت های پیش روی دانشگاه ها پرداخت.

رییس دانشگاه شیراز گفت: اولین مأموریت نظام آموزش عالی، آموزش است که از دیرباز نیز وجود داشته و امروزه در این مأموریت به دو مقوله توجه می شود، یکی آموزش براساس استانداردهای ملی به دانشجویان و دیگری آموزش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه نمی تواند نسبت به اشتغال دانش آموختگان بی تفاوت باشند

دانشگاه نمی تواند نسبت به اشتغال دانش آموختگان بی تفاوت باشند