مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-14سياسي

افتتاح شورای حل اختلاف ویژه زرتشتیان


شعبه شورای حل اختلاف ویژه زرتشتیان با حضور رییس حوزه ریاست دادگستری کل استان تهران، رییس شورای حل اختلاف تهران و نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی در انجمن زرتشتیان تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک مرکز رسانه قوه قضاییه، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان تهران گفت: افتتاح شورای حل اختلاف زرتشتیان گامی است برای اینکه همه امکانات بسیج خواهد شد تا در این نهاد قضایی، اقدامات خوبی انجام شود.

اسماعیل حسن زاده ادامه داد: افتتاح شورای حل اختلاف زرتشتیان می تواند به صورت پایلوت هم اجرا شود و اگر شرایط مساعد شد حتی در اصفهان نیز می توان این شورا را افتتاح کرد.

معاون قضایی رییس کل و رییس شورای حل اختلاف استان تهران نیز در این آیین اظهارداشت: این شورای حل اختلاف به این منظور راه اندازی شده که اگر زرتشتیان عزیز اختلافی داشته باشند، به صورت درون خانوادگی مشکلاتشان رفع شود.

غلامرضا مهدوی وی افزود: اگر سایر ادیان در استان تهران از جمله کلیمیان و مسیحیان هم چنین درخواستی داشته باشند، ما درخواست آن ها را اجابت می کنیم.

اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف این شورا، حل اختلاف است نه اینکه پرونده ای به پرونده ها اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شورای حل اختلاف ویژه زرتشتیان

افتتاح شورای حل اختلاف ویژه زرتشتیان