مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 12:252020-12-14پزشكي

یلدا کمین گاه کرونا


ویروسی که به چشم نمی آید، به بشر حالی کرد که تا چه میزان حساس و شکننده است؛ کووید19 انسانی که در پایان قرن بیستم، خود را در مسیر رو به رشد از نظر تکنولوژی های مختلف و دانش تخصصی می دانست، - ایسنا/فارس ویروسی که به چشم نمی آید، به بشر حالی کرد که تا چه میزان حساس و شکننده است؛ کووید19 انسانی که در پایان قرن بیستم، خود را در مسیر رو به رشد از نظر تکنولوژی های مختلف و دانش تخصصی می دانست، را به تغییر سبک زندگی وادار کرد.

طی 10 ماه گذشته، شهروندان کشورهای مختلف در مواجهه با کووید19، مجبور به در پیش گرفتن شیوه های جدیدی شده اند تا از مهمترین نعمت خداوندی، یعنی سلامتی خود، حفاظت کنند.

بیماری واگیر و خطرناکی که از ابتدا هم معلوم بود به راحتی دست از سر بشر بر نخواهد داشت.

بنا به تاکید صاحبنظران و متخصصان در سراسر جهان، مهمترین عامل در کند کردن روند شیوع و بروز پاندمی کرونا، قطع زنجیره انتقال با کاهش سطح تماس و معاشرت های فردی و اجتماعی است؛ راهکار مهمی که از ابتدای شروع این جهانگیری، مد نظر بود و در پروتکل های اعلامی از سوی مجامع جهانی و ملی، بارها بر ضرورت توجه به آن، اشاره شده است.

امروز در ایران هم شاهد همراه شدن بخش اعظمی از جامعه با سبک زندگی دوران کرونا هستیم، شیوه ای که بنا به ادعای برخی از دانشمندان و متخصصان، احتمال دارد تا سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یلدا کمین گاه کرونا

یلدا کمین گاه کرونا