مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-14اقتصادي

هدف از واگذاری اراضی ملی رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان گفت: هدف از واگذاری اراضی ملی بە متقاضیان رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری است.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان: هدف از واگذاری اراضی ملی رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری است ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان گفت: هدف از واگذاری اراضی ملی بە متقاضیان رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری است.

خالد جعفری در جلسه کمیسیون واگذاری اراضی ملی برای طرح های غیر کشاورزی(مادە 21) با بیان اینکە در کردستان لازم است سرمایە گذاران هموارە مورد حمایت قرار بگیرند، گفت: از ابتدای سالجاری این کمیسیون شش جلسە تشکیل دادە است تا با فاصلە زمانی کمتر بتواند بخشی از مشکلات سرمایە گذاران را برطرف کند.

وی افزود: در کمیسیون واگذاری اراضی ملی به طرح های غیر کشاورزی از تغییر کاربری اراضی مرغوب کشاورزی جلوگیری خواهد شد و تخصیص زمین به طرح ها در بخش های مختلف و با رعایت ضوابط وچارچوب های قانونی مورد بررسی قرار می گیرد.

جعفری ادامه داد: با واگذاری زمین های مورد نیاز برای توسعه فعالیت ها عملا هزینه تولید پایین خواهد آمد که این امر کمک مهمی به سرمایه گذاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از واگذاری اراضی ملی رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری است

هدف از واگذاری اراضی ملی رونق و توسعە بخش صنعت و گردشگری است