مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 15:402020-12-14حوادث

رکاب زنی از البرز تا مشهد به یاد شهدای مدافع سلامت


مرد البرزی توسط دوچرخه شخصی خود مسیر کرج تا مشهد مقدس را به یاد شهدای مدافع سلامت رکاب زد؛ در این رابطه می گوید؛ این سفر را به نیابت از شهدای عزیزی که جان خود را کف دست شان گذاشتند و قشری از جامعه پزشکی که شهید شدند، - مهدی طائری، جوان البرزی که به وسیله دوچرخه و به نیابت از شهدای مدافع سلامت تا مشهد مقدس رکاب زده است، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: مسیر البرز تا مشهد را به یاد شهدای مدافع سلامت و کادر درمان که در این مدت شبانه روز و بدون وقفه در حال تلاش هستند، طی 12 روز گذشته طی نموده و سرانجام شب گذشته به مقصد رسیده ام.

  این رکاب زن البرزی به حوادث پیش آمده در این مسیر اشاره کرد و افزود: نمی توان گفت طی کردن راه سختی داشته است، این اقدام در مقابل تلاش کادر درمان که جان خود را وقف سلامت کشور کرده اند، ناچیز است.

وی با بیان اینکه مسیر حرکت خود به سمت کرمان ادامه خواهم داد، تصریح کرد: پس از مشهد به مزار شهید محسن فخری زاده و سپس برای سالگرد شهید سردار سلیمانی به مزار ایشان در کرمان خواهم رفت.

این رکاب زن البرزی با اشاره به اینکه حدود 38 سال سن دارم و در حرفه نجاری فعالیت می کنم، ادامه داد: علاقه داشتم این اقدام من به گوش کادر درمان برسد تا آن ها بدانند مردم قدردان زحمات و تلاش این قشر زحمت کش و فداکار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکاب زنی از البرز تا مشهد به یاد شهدای مدافع سلامت

رکاب زنی از البرز تا مشهد به یاد شهدای مدافع سلامت