مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 18:452020-12-14اقتصادي

ایران و ارمنستان دنبال تقویت حوزه های اقتصادی مشترک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت اقتصاد ارمنستان به دنبال نشست واهان کروبیان، وزیر اقتصاد این کشور با عباس بدخشان، سفیر ایران در ارمنستان اعلام کرد: - پس از نشست سفیر ایران در ارمنستان با وزیر اقتصاد این کشور، وزارت اقتصاد ارمنستان اعلام کرد: ایروان و تهران حوزه هایی را که می تواند روابط اقتصادی دوجانبه را بیشتر کند، شناسایی و برای اجرای پروژه های مشترک نقشه راه ترسیم خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت اقتصاد ارمنستان به دنبال نشست واهان کروبیان، وزیر اقتصاد این کشور با عباس بدخشان، سفیر ایران در ارمنستان اعلام کرد: ایروان و تهران حوزه هایی را که می تواند روابط اقتصادی دوجانبه را بیشتر کند، شناسایی کردند و برای اجرای پروژه های مشترک نقشه راه ترسیم خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرکا، وزیر اقتصاد ارمنستان گفت: ایران یکی از کشور هایی است که دوستانه ترین روابط با ارمنستان را داشته و روابط اقتصادی و تجاری قوی با یکدیگر داشته اند.

وی ابراز امیدواری کرد، چهارچوب همکاری ایران و ارمنستان همچنان توسعه یابد و تقویت شود.

کروبیان گفت: وزارتخانه اش به بررسی مشکلاتی می پردازد که مانع توسعه روابط دو جانبه شده و برای از بین بردن آن ها تدابیری اتخاذ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و ارمنستان دنبال تقویت حوزه های اقتصادی مشترک

ایران و ارمنستان دنبال تقویت حوزه های اقتصادی مشترک