مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 19:002020-12-14اقتصادي

حفاظت از اشتغال اولویت مدیریت اقتصادی/ صنعت مزیت سرمایه گذاری در استان سمنان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه حفاظت از اشتغال موجود اولویت مجموعه مدیریت اقتصادی استان است، گفت: در این راه از ظرفیت سرمایه گذارن بهره گیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا شریفی نژاد شامگاه دوشنبه در نشست معارفه مدیرکل جدید دفتر سرمایه گذاری استانداری سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه جابجایی مدیران به طور قطع در نوآوری و خلاقیت برای رفع مشکلات زیرساختی در حوزه اقتصادی و صنعتی و همچنین توسعه استان تأثیر گذار است، تاکید کرد: اشتغال اولویت اقتصادی استان است.

وی افزود: باید با تلاش مضاعف برای تحقق شعار سال و جهش تولید و حمایت از صنعتگران تلاش کرد و برای رفع مشکلات زیرساختی در حوزه اقتصاد همواره در تکاپو بود.

معاون استاندار سمنان گفت: فعالیت در حوزه اقتصادی بسیار حساس و تأثیر گذار است و مدیران این حوزه به عنوان حافظان اشتغال استان باید با تلاش مضاعف برای گره گشایی از مشکلات بخش صنعت و تولید گام بردارند.

مجتبی بور بور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری سمنان نیز با بیان اینکه خدمت به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران استان در زمینه توسعه اقتصادی یک ضرورت است، گفت: تحقق شعار سال و اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین مسائلی است که در سطح اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت از اشتغال اولویت مدیریت اقتصادی/ صنعت مزیت سرمایه گذاری در استان سمنان

حفاظت از اشتغال اولویت مدیریت اقتصادی/ صنعت مزیت سرمایه گذاری در استان سمنان