مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 19:252020-12-14سياسي

دانشگاه منتظر نماند، خودش به دنبال صنعت حرکت کند


جانشین ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان قم گفت: حوزه و دانشگاه باید به سمت مسئله یابی برود و پژوهشگر و فناور باید به سمت صنعت حرکت کند و نباید منتظر بمانند که صنعت برای رفع مشکل به سمت دانشگاه برود.

- ایسنا/قم جانشین ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان قم گفت: حوزه و دانشگاه باید به سمت مسئله یابی برود و پژوهشگر و فناور باید به سمت صنعت حرکت کند و نباید منتظر بمانند که صنعت برای رفع مشکل به سمت دانشگاه برود.

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه 27آذرماه سال روز شهادت دکتر مفتح قرار داریم، این شهید والامقام پیشگام وحدت حوزه و دانشگاه بود؛ یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی می داریم.

جانشین ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان قم افزود: دانشجویان عزیز یک نیروی لایزال هستند که فعالیت آن ها موردتوجه است، استاد و دانشجو اگر در طرح های پژوهشی همکاری بیشتر داشته باشند در زمینه فناوری جهش تولید ایجاد می شود.

رییس دانشگاه قم رشد علمی کشور را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: دنیا در حال پیش رفتن است و ما هم باید پیش روی خود را با سرعت و کیفیت داشته باشیم و رفع مشکلات کشور و صنعت مورد تأکید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه منتظر نماند، خودش به دنبال صنعت حرکت کند

دانشگاه منتظر نماند، خودش به دنبال صنعت حرکت کند