مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 19:552020-12-14بين الملل

افزایش جراحی های زیبایی در دوران کرونا


آمار عمل های جراحی زیبایی نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان روندی رو به رشد داشته است.

از امریکا، ژاپن، کره و استرالیا هم خبر می رسد که درصد مراجعه به کلینیک های زیبایی بسیار بالا رفته و افراد در صددند که این دوران را به دوران طلایی رسیدن به چهره ایده آل خود تبدیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در ادامه نوشت: هرچند محدودیت های اعمال شده به جهت بیماری کرونا در بیمارستان ها مورد توجه قرار گرفته است ولی در بسیاری از کلینیک های زیبایی به صورت زیرزمینی و شاید در شرایط غیر بهداشتی، این عمل ها انجام می گیرد.

در نتیجه شاهد موجی از عمل های غیرضرور جراحی پلاستیک هستیم که آمار رسمی آنها هم ارقام بسیار خیره کننده ای را در این ایام خاص نشان می دهد.

ایران پایتخت عمل جراحی بینی در جهان است! زیبایی از مفاهیم نسبی و ناپایداری است که از دوره ای به دوره دیگر متفاوت است ولی میل به زیباشدن از امیالی است که همه انسان ها به آن گرایش دارند.

هر چند ایران را پایتخت اعمال جراحی زیبایی در جهان می دانند ولی امریکا رتبه اول را در این زمینه نصیب خود کرده و طبق آمار، ایران در سال 2017 مقام بیستم جدول را داراست.

از طرفی با توجه به مناسبات جغرافیایی، ایران را می توان سردمدار عمل جراحی بینی در جهان دانست که البته این رکورد در چینی ها در عمل ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جراحی های زیبایی در دوران کرونا

افزایش جراحی های زیبایی در دوران کرونا