مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-15سياسي

حذف نفت از بودجه کشور بعید است


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون با توجه به شرایط موجود احتمال اینکه سهم نفت در بودجه کشور صفر باشد بعید است.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون با توجه به شرایط موجود احتمال اینکه سهم نفت در بودجه کشور صفر باشد بعید است.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص لایحه بودجه 1400 که به اعتقاد برخی باید بر اساس واقعیات و عدالت تنظیم شود، اظهار کرد: در تنظیم بودجه 1400 باید بر اساس شرایط کنونی کشور برنامه ریزی کنیم.

یکی از مباحث، فروش نفت است که هنوز هم محدودیت های صادرات نفت را داریم که امیدواریم در آینده اوضاع فروش نفت بهتر شود و بودجه را بر اساس آرمان ها و آن چیزی که در سال آینده است انجام دهیم.

وی افزود: بودجه ریزی باید بر اساس واقعیت های موجود باشد تا بتوانیم بر اساس گشایش هایی که در صادرات نفت داشته ایم برخی از مشکلات را حل کنیم.

همچنین مشکل تأمین مالیات هم با توجه به وجود مشکلاتی که برای اصناف و کسبه وجود دارد پا برجاست به همین دلیل مالیات هم شاید نتواند کسری بودجه را جبران کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه برخی از استان ها هستند که از لحاظ منابع بودجه رشد دو برابری داشته اند، گفت: این امر قابل قبول نیست و حداکثر باید 10 درصد بودجه بیشتر دریافت کنند که این امر نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف نفت از بودجه کشور بعید است

حذف نفت از بودجه کشور بعید است