مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-15ورزشي

صالحی امیری با رییس کنفدراسیون کاراته آسیا دیدار کرد


رییس کمیته ملی المپیک کشورمان در حاشیه مجمع عمومی شورای المپیک آسیا با رییس کنفدراسیون کاراته این قاره دیدار و گفتکو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ادامه دیدارهای سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک کشورمان و هیأت همراه با مسئولین شورای المپیک آسیا، فدراسیون های بین المللی، رؤسا، وزیران و نمایندگان ورزشی کشورهای مختلف آسیا در محل اجلاس رییس کمیته ملی المپیک با ناصر الرزوقی رییس کنفدراسیون کاراته آسیا و رییس فدراسیون کاراته امارات دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک 2020، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرست کاروان بازی های ساحلی سانیا و فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل نیز حضور داشتند، صالحی امیری ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب کنفدراسیون کاراته آسیا با ایران عنوان داشت: معمولاً رؤسای فدراسیون کاراته ما از همکاری و همیاری شما با آنها گزارشات بسیاری خوبی به ما ارائه می دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

البته خیلی نگرانیم.

انتظار داریم در خصوص تداوم حضور کاراته در بازی های المپیک کنفدراسیون کاراته آسیا با کمک فدراسیون دیگر قاره ها و کشورهای مطرح جهان پیگیری های لازم را در این باره داشته باشند تا بتوانیم کاراته را مجدداً به بازی های المپیک باز گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری با رییس کنفدراسیون کاراته آسیا دیدار کرد

صالحی امیری با رییس کنفدراسیون کاراته آسیا دیدار کرد