مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-15اجتماعي

هیچ درختی در پردیس دانشگاه تهران قطع نشده است


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: هیچ درختی در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران قطع نشده است.

- ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: هیچ درختی در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران قطع نشده است.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه هیچ درختی از جنگل دست کاشت پردیس کشاورزی و منابع طبیعی قطع نشده، اظهار کرد: با توجه اخبار منتشر شده در خصوص قطع چندین اصله درخت سرو نقره ای در جنگل سرو سیمین پردیس کشاورزی دانشگاه تهران موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با استعلام از اداره کل هواشناسی استان و بازدید میدانی از این جنگل دست کاشت، مشخص شد تعدادی از درختان بر اثر طوفان 17 اردیبهشت از نیمه قطع شده و یا ریشه کن شده اند.

وی توضیح داد: در بازدید مشترک با رییس پردیس، هیچ آثاری از قطع عمدی درختان مشاهده نشده و باید گفت تعارضات پیش آمده سوء تفاهم بوده است.

این مسئول اضافه کرد: البته اگر مسئولان این دانشگاه بعد از وقوع طوفان در کنار اطلاع رسانی به منابع طبیعی و جهاد کشاورزی اتفاق پیش آمده را به شهرداری هم گزارش می کردند این سوء تفاهم پیش نمی آمد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج توضیح داد: شهرداری کرج جهت حفظ و نگهداری درختان این دانشگاه آماده همکاری است و بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ درختی در پردیس دانشگاه تهران قطع نشده است

هیچ درختی در پردیس دانشگاه تهران قطع نشده است