مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-15سياسي

فرهنگ مطالبه گری از مسئولان در جامعه ترویج شود


 دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر خراسان جنوبی گفت: یکی از رسالت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترویج فرهنگ مطالبه گری از مسئولان بوده که در این راستا اقداماتی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی قاسمی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با روسای ستاد شهرستان های تابعه خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بیان کرد: علی رغم کمبود امکانات، فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر هیچگاه متوقف نشده و با جدیت پیش رفته است.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان بازوی میدان در کنار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و شهرستان قرار دارد، گفت: بر اساس قانون حمایت از امران به معروف و ناهیان از منکر و قانون تشکیل ستاد که در سال 95 تصویب شد، امام جمعه هر شهرستان رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آن شهرستان است.

سردار قاسمی با بیان اینکه رییس هر دستگاه اجرایی مسئول امر به معروف و نهی از منکر آن دستگاه یا سازمان است، گفت: همچنین مسئول تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر و انتخاب دبیر این شورا بر عهده رییس دستگاه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از رسالت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترویج فرهنگ مطالبه گری از مسئولان است، افزود: در این راستا گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مطالبه گری از مسئولان در جامعه ترویج شود

فرهنگ مطالبه گری از مسئولان در جامعه ترویج شود