مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-15اجتماعي

تقویت 4 مهارت اساسی در ابتدایی ها


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به اجرای بسته تحولی خوانا اشاره کرد و گفت: در برنامه تحولی خوانا به دنبال آن هستیم که چهار مهارت اساسی خواندن، - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به اجرای بسته تحولی خوانا اشاره کرد و گفت: در برنامه تحولی خوانا به دنبال آن هستیم که چهار مهارت اساسی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش کردن را در دانش آموزان ابتدایی تقویت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری با بیان اینکه باید از همکاران سراسر کشور که اجازه ندادند آموزش در این دوران تعطیل شود قدردانی کنیم گفت: همکاران ما در تهران به شکل گیری و ارائه خدمات مدرسه تلویزیونی کمک کردند و از این حیث نیز باید قدردانی ویژه ای از آنها داشته باشیم.

علاوه بر این اگر همراهی و همکاری خانواده ها نبود ادامه کار مشکل می شد.

وی افزود: خیلی خوب است که اجازه ندادیم کرونا برنامه های ما را تعطیل کند و برگزاری جشنواره هایی چون جابربن حیان به شکل دیگری ادامه پیدا کرده است.

در دوران پسا کرونا نیز باید این روند ادامه یابد.

طرح ها و اقدامات ارزشمندی به جشنواره جابر ارائه شده است؛ این فرصتها، فرصت های ماندگاری است و آغاز راه و مسیری است که دانش آموزان ادامه می دهند و ثمرات آن برای جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت 4 مهارت اساسی در ابتدایی ها

تقویت 4 مهارت اساسی در ابتدایی ها