موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-15ورزشي

فرصت داوطلبان میزبانی دور برگشت لیگ والیبال تا یک شنبه


سرپرست ریاست کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون والیبال گفت: اینکه لیگ به صورت لیگ ملت ها برگزار شود نظر خود باشگاه ها است و داوطلبان میزبانی تا یک شنبه فرصت برای اعلام آمادگی دارند.

- سرپرست ریاست کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون والیبال گفت: اینکه لیگ به صورت لیگ ملت ها برگزار شود نظر خود باشگاه ها است و داوطلبان میزبانی تا یک شنبه فرصت برای اعلام آمادگی دارند.

شهرام عظیمی در گفت وگو با ایسنا، درباره به پایان رسیدن نیم فصل اول لیگ برتر والیبال با یک شیوه جدید توضیح داد: در حقیقت برای اینکه عملکرد ما به عنوان مسئولان برگزاری مسابقات ارزیابی شود باید خود جامعه والیبال نظر بدهند اما خدا را شکر با توجه به بازخوردها و نظراتی که داشته ایم رضایت بخش بوده است.

همانطور که می دانید ما یک ماه اول لیگ را به صورت رفت و برگشت برگزار کردیم که به دلیل شیوع گسترده کرونا مجبور شدیم یک ماه مسابقات را تعطیل کنیم.

از باشگاه ها خواستیم که طی یک جلسه رسمی نظرات خود را برای انتخاب نحوه برگزاری مسابقات اعلام کنند تا ادامه بازی ها را با یک شیوه جدید پیگیری کنیم که نظر جمع باشد.

او افزود: کارها در فدراسیون والیبال با نظر آقای داورزنی به صورت مشورتی پیش می روند و پس از جلسه ای که با باشگاه ها داشتیم تصمیم بر آن شد ادامه بازی های دور رفت به صورت متمرکز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت داوطلبان میزبانی دور برگشت لیگ والیبال تا یک شنبه

فرصت داوطلبان میزبانی دور برگشت لیگ والیبال تا یک شنبه