مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-15سياسي

12 درصد جمعیت زنجان سالمند است


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ضمن تأکید بر رعایت سلامت سالمندان در ایام کرونا گفت: 12 درصد جمعیت زنجان سالمند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه ستاد استانی کرونا ی سالمندان برای پیگیری امور این قشر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در این جلسه ضمن تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: با توجه به نزدیک شدن شب یلدا باید دقت بیشتری در رعایت پروتکل ها انجام شود.

خدابخش مرادی نافچی ضمن اشاره به اینکه 85 درصد فوتی های کرونایی سالمندان هستند، تصریح کرد: هدف از اجرای ساماندهی سالمندان باتوجه به شیوع کرونا تکریم آنان، جداسازی و اقدامات لازم برای پیشگیری از ابتلا و فوت ناشی از این بیماری است.

وی با اشاره به اینکه تنها برگزاری جلسات صرف و نبود پیشرفت در برنامه ها کافی نیست، اضافه کرد: باید مصوبات ابلاغی نیز بطور جدی پیگیری شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به زندگی 110 هزار سالمند در زنجان افزود: مدیریت خدمات سالمندان در دوران کرونا ضروری بوده و مسؤولیت و شرح وظایف آن مشخص شده است.

مرادی نافچی ادامه داد: اقدامات اعضای قرارگاه در خصوص ارائه خدمات به سالمندان رصد می شود و باید گزارش ها به دفتر امور اجتماعی ارسال و تا سه شنبه هفته آینده برنامه های در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 درصد جمعیت زنجان سالمند است

12 درصد جمعیت زنجان سالمند است