مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 16:502020-12-15دانش

شیوع کرونا فرصت های پژوهشی جدید ایجاد کرد


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز تاکید کرد که شیوع کرونا نه تنها موجب محدود و متوقف شدن فعالیت های پژوهشی نشد، بلکه فرصت های مطالعات و پژوهشی بیشتر را پیش روی محققان و دانشگاهیان قرار داده است.

- ایسنا/فارس معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز تاکید کرد که شیوع کرونا نه تنها موجب محدود و متوقف شدن فعالیت های پژوهشی نشد، بلکه فرصت های مطالعات و پژوهشی بیشتر را پیش روی محققان و دانشگاهیان قرار داده است.

دکتر سید مجتبی زبرجد، با تبریک آغاز هفته پژوهش، گفت: هیچ فعالیت پژوهشی به دلیل شرایط بیماری کرونا مختل نشده؛ بلکه نکته ی شایان توجه اینست که بیماری کرونا ابتدا به شکل یک تهدید وارد شد؛ اما دانشگاه شیراز این تهدید را به شکل یک فرصت دید و از آن استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه شیراز، زبرجد گفت: شیوع کرونا باعث شد انبوهی از موضوعات پژوهشی مرتبط با این بیماری در حوزه های تشخیص، درمان و پیشگیری توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز که عموماً مشترک بود با دانشگاه علوم پزشکی شیراز جمع آوری شود و اینک تعدادی از این طرح ها مورد حمایت قرار گرفته و در حال انجام است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز همچنین به اولویت های پژوهشی این دانشگاه پرداخت و توضیح داد: حوزه ی معاونت پژوهشی دانشگاه شیراز تلاش کرده فعالیت های پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا فرصت های پژوهشی جدید ایجاد کرد

شیوع کرونا فرصت های پژوهشی جدید ایجاد کرد