مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-16سياسي

ایجاد دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد از نمونه های توجه ویژه به زنان است


معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران ارتقای شاخص های حقوق زنان بوده که نمونه های فراوانی دارد چنان که راه اندازی دانشگاه های تک جنسیتی مانند دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد ازجمله این موارد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، غلامرضا هوایی در نشست با کارکنان دانشگاه تک جنسیتی خواهران کوثر بجنورد، ضمن برشمردن برکات انقلاب اسلامی یکی از توفیقات برآمده از انقلاب را افزایش دانشگاه ها و رونق بازار علم عنوان کرد.

وی بابیان اینکه تعداد دانشگاه های کشور از زمان قبل از انقلاب که 17 دانشگاه بود امروز به 700 دانشگاه افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران ارتقای شاخص های حقوق زنان است که نمونه های فراوانی دارد چنان که راه اندازی دانشگاه های تک جنسیتی ازجمله است.

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه حضور 3500 دانشجوی خواهر در دانشگاه کوثر خراسان شمالی پتانسیل خوبی برای تولید پژوهش و علم است از مسئولین و دست اندرکاران این دانشگاه خواست تا خروجی محصولات علمی این مرکز ازجمله پژوهش و تحقیقات آن در توسعه استان و شاخص های کشوری نمود پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد از نمونه های توجه ویژه به زنان است

ایجاد دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد از نمونه های توجه ویژه به زنان است