مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-16فناوري

رونمایی از پروژه های داده محور و پلتفرم یکپارچه پرداخت شهری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در این رویداد مهندس مصطفی کاظمی، - آیین رونمایی از پروژه های شاخص مرکز آمار و رصد شهری و سامانه یکپارچه خدمات پرداخت شهر (شهرپی) روز 25 آذر با حضور شهردار تهران برگزار شد.

دکتر پیروز حناچی در این مراسم رونمایی پروژه های مرتبط با برنامه تهران هوشمند و استفاده از داده و فناوری های نوین در مدیریت شهر را عامل برقراری عدالت و شفافیت بیشتر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در این رویداد مهندس مصطفی کاظمی، مشاور عالی شهردار تهران، دکترعبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران و جواد عطاران، معاون برنامه ریزی بانک شهر حضور داشتند و مهران محرمیان، معاون بانک مرکزی ایران و جمعی از مدیران عامل شرکت های حوزه پرداخت کشور هم به صورت برخط در این آیین شرکت کرده بودند.

شهردار تهران در این مراسم با بیان این که خوشبختانه امروز برای رونمایی یکی از فعالیت های برنامه عظیم تهران هوشمند در این جا هستیم گفت: ما در کلانشهر تهران مسائل زیادی داریم که این مسائل به روش سنتی قابل مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پروژه های داده محور و پلتفرم یکپارچه پرداخت شهری

رونمایی از پروژه های داده محور و پلتفرم یکپارچه پرداخت شهری