مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-16اجتماعي

دلایل آلودگی هوا درشرایط کرونا/مشکل دوربین های مبادی ورودی و خروجی پایتخت


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به دلایل آلودگی هوای تهران گفت:کد تخلف معاینه فنی به همه دوربین های مبادی ورودی و خروجی شهر تهران اختصاص نیافته است و رفع این مشکل برای مقابله با آلودگی حائز اهمیت است.

- حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره راهکارهای مقابله با آلودگی هوا در تهران اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط کرونا استفاده از خودروهای تک سرنشین افزایش یافته است همچنین میزان استفاده از تاکسی های اینترنتی که آمار آنها حدود 300 تا 400 هزار مورد در تهران است نیز بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه معضل آلودگی هوا مسأله چندبعدی است و عوامل مختلف در بروز آن دخالت دارد گفت: شرایط جوی، وزش باد و باران، کارخانه های آلاینده، خودروها و موتورسیکلت های دودزا از جمله عوامل ایجاد کننده آلودگی در هوای تهران است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به اینکه به دلیل شرایط کرونا میزان استفاده از اتوبوس و مترو و به طور کلی حمل و نقل عمومی کاهش پیدا کرده و کرونا بسیاری را ملزم به استفاده از خودروهای شخصی کرده است، گفت: راهکارهایی جهت مقابله با آلودگی هوا می تواند اجرایی شود و پیشنهاداتی در این زمینه در نظر گرفته شده که به طور مثال الزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل آلودگی هوا درشرایط کرونا/مشکل دوربین های مبادی ورودی و خروجی پایتخت

دلایل آلودگی هوا درشرایط کرونا/مشکل دوربین های مبادی ورودی و خروجی پایتخت