مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-16اقتصادي

تکمیل پروژه بزرگ پایانه نفتی در جاسک یک دستاورد بزرگ ملی است


به ثمر رسیدن پروژه بزرگ پایانه نفتی در جاسک یک دستاورد ملی است و کار با پیشرفت خوبی در جریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سید پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در بازدید از روند احداث پایانه نفتی جاسک، اظهار کرد: به ثمر رسیدن این پروژه مهم که به همت شرکت های داخلی در حال انجام است، یک دستاورد بزرگ ملی بشمار می رود.

وی با بیان این که دقت در روند واگذاری پروژه ها و رعایت موضوعات حقوقی در حوزه اجرای پروژه های کلان آینده توسعه سواحل مکران نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: کار بزرگی در منطقه جاسک در حال انجام است که آینده این منطقه را متحول خواهد کرد.

رییس بنیاد مستضعفان کشور همچنین در این بازدید از جزییات روند اجرای پروژه های احداث مخازن ذخیره نفت خام نیز پرسش هایی را از مدیران کارگاه ها مطرح کرد.

  فتاح یکی از دستاوردهای اجرای این پروژه شامل خط لوله عظیم کوره تا جاسک و احداث مخازن و اسکله های صادراتی نفت در بندر جاسک را ایجاد تحول بزرگ در زمینه اشتغال و آبادانی منطقه مکران برشمرد و گفت: حتما این قبیل پروژه ها باید با پیوست ایفای نقش اجتماعی در زندگی مردم این منطقه همراه باشد و شاهد آن هستیم که شرکت ها در بخش های مختلف در حال استفاده از ظرفیت نیروهای استانی هستند و باید این روند تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه بزرگ پایانه نفتی در جاسک یک دستاورد بزرگ ملی است

تکمیل پروژه بزرگ پایانه نفتی در جاسک یک دستاورد بزرگ ملی است